czwartek, 16 listopada 2017

Lady in Red


Czerwony to nie tylko kolor miłości. Rozgrzewa w chłodne jesienne dni i dodaje energii. Jeden z najmodniejszych kolorów tego sezonu. Można go łączyć w różne stylizacje lub zastosować w total looku. Klasyczny, pasujący niemal do każdego. Trzeba jednak pamiętać o odpowiednim fasonie i kroju, ponieważ bardziej eksponuje i przyciąga uwagę niż maskuje.  

Stylizacja codzienna, akurat w moim przypadku do pracy. Wygodne, czarne mokasyny oraz spodnie rurki, szara koszula - jako baza. Czerwona, długa marynarka (trochę jako płaszczyk) dodała charakteru a torebka w kratę (moja jesienna miłość) i skarpety kabaretki są wyrazistymi akcentami. 

 Teraz trochę z życia prywatnego. 10 listopada skończyłam 25 lat. Ćwierćwiecze za mną... Jednym z moich postanowień jest aby a blogu pojawiało się więcej stylizacji. Myślę, że jesteście za :) Za mną kilka dobrych lat (6-7?) blogowania oraz stylizacji. Trzeba się rozwijać! Chciałabym również podziękować mojej największej fance, która jest ze mną od początku i często mi pomaga - mojej mamie, za najpiękniejszy prezent jaki mogła mi sprawić: zaproszenie na gale fundacji Evy Minge ❤ Dziękuję! Mam nadzieję, że uda mi się wrzucić coś na instagram lub napisać klika słów na blogu. 











marynarka - Mohito | spodnie - Bershka | koszula - New Yorker | torebka - second-hand Biga | buty - New Look | skarpetki - Gatta 

instagram: @inezszewczyk

2 komentarze: