poniedziałek, 16 października 2017

Katowice Fashion Week


W weekend 13-14 października miałam przyjemność wziąć udział w wydarzeniu Katowice Fashion Week w Galerii Katowickiej. Pokazy mody odbywały się w pasażach, były również emitowane na żywo  w wielu punktach a na scenie można było zobaczyć pokazy fryzjerskie, porady wizażystek oraz stylistek. Przez 2 dni byłam dostępna w różnych sklepach Reserved, C&A, Tally Weijl, Unisono, Tatuum oraz Vissavi jako personal shopper. Klientki chętnie korzystały z moich porad a kilka spędziło ze mną naprawdę sporo czasu. Bardzo dziękuję za zaufanie! Oprócz sklepów, pojawiłam się również na scenie wraz z Mateuszem Hładkim, gdzie opowiadałam o aktualnych trendach w modzie oraz komentowałam pokazy kolekcji wystawców galerii. Weekend spędzony w moim żywiole... Więcej zdjęć z całej imprezy w galerii. 
Mam nadzieję, że będę mogła pomóc przy okazji następnej edycji!










instagram: @inezszewczyk
 

1 komentarz: