piątek, 6 października 2017

Hello October | Burgundowa skóra


 Jesień. Moja ulubiona pora roku pod względem palety kolorów. Kocham wszystkie odcienie czerwieni od jaskrawych aż po szlachetne kolory wina. W mojej garderobie króluje burgundowy. Klasyczna ramoneska w tym odcieniu to mój must have! Udało mi się również znaleźć torebkę w tym samym kolorze, o bardzo modnym kroju "portmonetki". Bazą do stylizacji była biała koszula z transparentnym rękawem oraz sukienka na ramiączkach w drobny, kwiatowy wzór. Bardzo lubię ten warstwowy trend. Na koszulę mogę zakładać ulubione sukienki, które chętnie nosiłam latem. Ciekawym elementem są też buty o bardzo klasycznym kroju, z weluru w kolorze zgaszonego, pudrowego różu. Stabilny słupek zapewnia wygodę i można śmiało wyruszyć w miasto...








  P. S koniecznie zaopatrzcie się w kolczyki "koła" szczegolnie te w kolorze złotym oraz dużym rozmiarze! 


ramoneska - Zara | sukienka - Sisley | koszula -  Reserved | torebka - Solar | buty - Even&Odd | zegarek - Tous | kolczyki -  Top Shop

instagram @inezszewczyk 

Zapraszam was serdecznie 13 i 14 października na Katowice Fashion Week do Galerii Katowickiej gdzie pojawię się na scenie wraz z Mateuszem Hładkim i opowiem o najnowszych trendach. Przez 2 dni będe również dostępna jako personal shopper i podpowiem wam co upolować w sklepach. Z kim się zobaczę? 
 

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna stylizacja, podoba mi się kurteczka, super !

    OdpowiedzUsuń
  2. ogień! Doslownie i w przenośni, bo wygladasz naprawde niesamowicie, bardzo zywe kolory i te wlosy <3


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń